Copyright © 2022 Scoala Gimnaziala Apele Vii
ACTUALITATE
A N U N Ț
Școala Gimnazială Apele Vii, cu sediul în Comuna Apele Vii, str. Principala, nr. 64, județul Dolj, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: administrator financiar I S
NUMĂRUL POSTURILOR: 0,5 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Financiar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
- Studii: superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic.
- Vechime în muncă și în specialitatea studiilor: 7 ani.
- Vechime minimum 5 ani ca administrator financiar.
- Experienta resurse umane, salarizare, achizitii publice (Edusal, Revisal, SEAP).
- Cumostinte operare PC.
- Candidatul sa nu fi fost destituit dintr-o functie publica sa sa nu-i fi incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare sau din motive imputabile salariatului, in ultimii 5 ani.
- Curs formare continua „Managementul implementarii programului <<A doua sansa>> pentru invatamantul secundar inferior”.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
Nr. crt. |
Activităţi |
Data și ora |
1. |
Publicarea anunțului |
18.05.2023 |
2. |
Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Apele Vii, Comuna Apele Vii, str. Principala, nr. 64, județul Dolj |
19.05.2023 - 06.06.2023, interval orar 10.00 – 12.00 |
3. |
Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs |
08.06.2023, ora 10.00 |
4. |
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor |
08.06.2023, ora 11.00 |
5. |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor |
09.06.2023, interval orar 10.00 – 12.00 |
6. |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor |
09.06.2023, ora 15.00 |
7. |
Susţinerea probei scrise |
26.06.2023, ora 09.00 |
8. |
Afişarea rezultatului probei scrise |
26.06.2023, ora 15.00 |
9. |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise |
27.06.2023, interval orar 10.00 – 12.00 |
10. |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor |
27.06.2023, ora 15.00 |
11. |
Susţinerea interviului |
28.06.2023, ora 09.00 |
12. |
Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului |
28.06.2023, ora 15.00 |
13. |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului |
29.06.2023, interval orar 10.00 – 12.00 |
14. |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor |
29.06.2023, ora 15.00 |
15. |
Afişarea rezultatului final al concursului |
29.06.2023, ora 16.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant
1. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar
3. Legea nr. 500/2002 a finanţelor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea Educaţiei Naţionale nr 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
5. Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finanţelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;
6. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea in legătura cu gestionarea bunurilor, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operaţiunilor de casa;
8. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu completările şi modificările ulterioare;
9. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
11. Legea 98/2016 privind achiziţiile publice;
12. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificaţiei indicatorilor privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
13. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările şi completările ulterioare;
14. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
15. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;
16. Legea nr 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
17. OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate;
18. Ordinul nr 629/2009 privind întocmirea şi depunerea situaţiilor publice cu modificările şi completările ulterioare;
19. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind execuţia bugetelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor publice cu modificările şi completările ulterioare.
20. O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
21. Legea nr. 22/1969, modificată și completată prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
22. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
23. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare;
24. H.G nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţii publice;
25. Legea nr. 208/2022, privind modificarea si completarea Legii nr. 98/2016;
26. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
27. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
TEMATICA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant
1. Organizarea contabilităţii la unităţile de învăţământ, respectiv înregistrările contabile şi documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la:
2. Contabilitatea activelor fixe;
3. Înregistrarea amortizării;
4. Închiderea conturilor şi stabilirea rezultatului patrimonial;
5. Contabilitatea decontărilor cu personalul;
6. Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
7. Operaţiunile privind decontările cu furnizorii;
8. Operaţiunile privind decontările cu clienţii;
9. Conturi la Trezoreria Statului şi bănci.
10. Inventarierea patrimoniului instituţiilor publice
11. Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate şi păstrarea lor
12. Angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evident şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
13. Finanţarea şi baza materială a învăţământului preuniversitar
14. Exercitarea controlului financiar preventiv
15. Achiziţia directă, licitaţia deschisă şi licitaţia restrânsă.
16. Organizarea şi funcţionarea unităţilor de învăţământ preuniversitar, personalul unităţilor de învăţământ, răspunderea disciplinară a personalului;
17. Structura, organizarea şi responsabilităţile personalului didactic auxiliar şi nedidactic compartimentul administrativ-organizare şi responsabilităţi;
18. Norme generale şi specifice de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile;
19. Elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină documentele financiar-contabile;
20. Modul de realizare a achiziţiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achiziţie publică;
21. Obligaţiile angajatorilor, obligaţiile lucrătorilor privind securitatea şi sănătatea în muncă;
22. Garanţia în numerar (conf. Legii22/18.11.1969, modificată și completată prin Legea 54/1994)
23. Drepturi și obligații în legătură cu primirea, păstrarea si eliberarea bunurilor materiale.
24. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
25. Cunoștințe de operare Microsoft Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte) și să aibă cunoștințe de utilizare e-mail.
Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0251/371.606 și la avizierul unității de învățământ, persoană de contact: Dumitrescu Denisa Andreea, având funcția de secretar.
Director,
Prof. Bita Simona